Alle administratieve handelingen rondom het hebben van personeel zijn vaak tijd- en energie rovende bezigheden die veel ondernemers afschrikt. Dat is ook heel begrijpelijk.

boekhoudkantoor uit Hengelo

Er komt namelijk ontzettend veel kijken bij het inhuren van personeel. Veel ondernemers schrikken niet alleen van de hoeveelheid tijd die hiermee gemoeid is, maar ook van de enorme investering in het opdoen van de juiste kennis wordt als een vervelende taak ervaren. Gelukkig hoeft u met 123Onlineboekhouding niet alles meer zelf te doen. Wij zijn hét boekhoudkantoor uit Hengelo die u onder andere kan ondersteunen met de volgende zaken:

  • het opstellen van een duidelijke arbeidsovereenkomst
  • inzicht geven in een marktconform salarisadvies
  • het maken en versturen van loonstroken
  • het opmaken van de jaaropgaves
  • verzorgen van pensioen
  • inzicht geven in de kosten personeel
  • adviseren bij ontslag personeel

Omdat de wetgeving rondom inkomens, pensioenen, ontslag mogelijkheden van personeel, werken met zzp-ers (of contractbreuk met zzp-ers) continue verandert, is het voor ondernemers bijna onmogelijk om op de hoogte te blijven van alle wettelijke verplichtingen die op dat moment gelden. Het is dan ook heel fijn dat er een allround boekhoudkantoor in uw buurt is die dit soort taken gedeeltelijk of volledig van u overneemt. Dan heeft u tenminste weer tijd over om te doen waar uw hart ligt: ondernemen!